Merhaba anneler🖐️
Oğlum 18 aylık. Şuanda beşiğinde yatıyor. Hani büyüyebilen beşikler varya o tarzda olan. Bildiğiniz beşik işte, neyse.
Bu sabah 6da pat diye bi sese uyandık. Oğlum yataktan sarkmış ve düşmüş. Nasıl düştü kafamda canlandıranıyorum bile çünkü omzuna geliyor tutunma yerleri. Ama çok ağlamadı biyerinde herhangi bişeyde yok. Nasıl oldu anlamadım. Allah korudu. ŞimdiHer gece aklım kalacak. Ya yere yastık bişeyler koycam. Ya da yatağa çevircem. Varmı bizim gibi olay yaşayan?