EminEge0211 başlarda zor olur ama zamanla alışacaksın, ben tabi sizin kadar uzun ara vermemiştim ama işe gidince başlarda biraz vicdan azabı biraz iş hevesi varken sonra ileride vicdan azabı geçti. Çünkü mutlu anne mutlu bebek bence, eve geldiğimde özleyip bana sarılması da çok güzeldi, öbür türlü evde yüzgöz olmuştuk biraz 😶