Klymeneninatlasi Merhaba hanımlar bizim tadımlar bitti. Artık karıştırarak vereceğim mesela muz ve elmayı karıştırıp içine irmik koymak istiyorum irmiği nasıl koymam gerekli? Yada pirinç ununu nasıl kullanabilirim? Paketlerin arkasında bilgi verilmemiş. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Teşekkürler ☺️
Ayazz54 Klymeneninatlasi ben aynı tarifi daha yeni denedim yoğurtta kullandım elma armudu rendeledim 1 yemek kaşığı irmiği çok az suda biraz pişirdim suyunu hemen çekti zaten hepsini karıştırdım çok güzel irmikli meyveli yoğurt oldu birazda keçiboynuzu pekmezi damlattım 💮
bambam333 Klymeneninatlasi benim yaptığım bir tarif var 1 çay bardağı suya 1er tatlı kaşığı pirinç unu ve irmik koyuyorum.pismeye yakın içine 1 tatlı kaşığı pekmez ve zeytinyağı ekliyorum. İstediğim meyveyi de rendelenmiş olarak koyuyorum ve severek yiyor.
Asilinannesi1 Klymeneninatlasi 1 yemek kaşığı irmiği 1 su bardağı su ile karıştırarak pişirin göz göz olunca 1-2 dk sonra ocaktan alın. O ılırken 1 elma-1 armut yarım muz- yarım şeftali- kayısı hangisini istiyorsanız rendeleyin ve ılıyan irmikle karıştırın. 1cay kaşığı da keçi boynuzu pekmezi koyup yediriyorum. Yedirceginiz kadar yedirin fazla olursa fazla geleni sicakken kavanoza koyup saklıyorum ertesi gün yediriyorum sizde öyle yapabilirsiniz🌺 Pirinç ununu mamasiyla yapıyorum ben yatarken tok tutması için veriyorum
kubra2608 Klymeneninatlasi pirinç unu vermedim ben hiç ama irmiği suda pişirdim öyle ekledim yapacağım şeye
Ayazz54 Klymeneninatlasi evet biraz suyla kavurdum irmiği yarım elma yarın armut 2 kaşık yoğurt hepsini karıştırdım çok sevdi muzu 3 gün denediyseniz muzda koyulabilir🥰
Klymeneninatlasi Ayazz54 bende az önce bir tatlı kaşığı irmiği hero baybnin sütlü ballı irmiğini yarım çay bardağı suyla kıvam aldırttım çok kğçük bir elmanın 4/1 ve muzdan 1 parmak kalınlığında 3 dilim koydum çok severek yedi 😍 ama sanki fazla gibi geldi gözüme 🙄
Klymeneninatlasi bambam333 pekmez ve zeytinyağı aynı anda kullanmam sanırım 🙄 ama bunuda deneyeceğim bu bir öğün için mi yoksa bunu yapınca bölüyor musunuz?
Klymeneninatlasi Asilinannesi1 çok teşekkür ederim bunuda deneyeceğim ☺️ Ertesi gün için aklımda olsun ☺️
bambam333 Klymeneninatlasi bunu bir öğün için yapıyorum ama miktar arttirilip 2 öğün de kullanılabilir.kabizlik için zeytinyağı her şeye koyuyorum genelde iyi de geliyor😊
Balarisi_melisEla Klymeneninatlasi Ben organik ,bebek irmigi,ruseymli muhallebi karışımı ve pirinç unu aldim onlarda mesela tarif:1 tatli kaşığı irmiğe 1 cay bardağı su diyor.pisiriyorum daha sonra muz,armut,elma,kayısı,avokado koyuyorum hangisi varsa
Klymeneninatlasi Balarisi_melisEla 1 çay bardağı su fazla mı acaba yanlış anlamayın bilmediğim için soruyorum mesela ben az önce yaptığıma yarım çay bardağı su kullandım küçük bir elmanın 4/1i ve 3 dilimde muzu püre haline getirip verdim çok severek yedi ama sanki porsiyon olarak fazla gibi geldi 🙄
Balarisi_melisEla Klymeneninatlasi 1 aydir böyle kullanıyorum normal oluyor yoo yanlış anlamadim😊ustunde öyle yaziyordu hep böyle yapıyorum