Burculfc promalt var ondan al iç bi de kısır yap ye Hatay usulü sadece yeşil soğanla yap mis gibi süt oluyor promalt ın stevialı olanını al Stevie bağışıklık için de çok iyi… bi de sık sık emzir ne kadar sık o kadar iyi uyarmış olursun. Bende sezeryanla yaptım doğum süt hemen gelmiyor dediler ama benm hemen geldi şimdi de doyuruyor çok şükür hatta bebeğim 2600 doğdu ayda 1300-1500 gr alıyor mama da yeni yeni vermeye başladım. O da bin de bir sarılık tam geçmeyince verdim ben 2-3 haftaya bir falan veriyorum öyle nadir. Ben bu dediklerimi yapıyorum bir de ılık su da masaj yap ve uyu bırak ev temizlenmesin fırsat buldukça uyu benim besinden çok uyuduğumda göğsüm felaket doluyor. Ne kadar güzel uyku çekersen süre demiyorum bak uyku kalitesi olarak öyle güzel süt oluyor yoksa benm göğüsler küçük hep kaygılandım yeter mi diye çünkü çok sık emen bir bebekti benmki sarılık dışında da keyfi emer onun katkısı çok oldu.