6 aylık olacak bebeğim. Göğüs ucumda yara vardı şimdi yara olan göğsümde ağrı acı oluyor dokununca da acıyo sıcak su torbası koyup masaj yapıp emziriyorum göğsüm boşalınca rahatlıyorum biraz. Bugün de aşırı halsizlik ve üşüme var ama alnıma dokununca da ateş yok gibi bu mastit mi acaba