Kızımın 1 aydır koltuk altı pişiği var. Sürmediğim krem kalmadı biraz söner gibi oluyor tekrarlıyor sonra. Napacağımı şaşırmış haldeyim. Kanıyor bazen o ağlıyor ben ağlıyorum. Doktor trosyd ve fito krem verdi geçmedi. Bende sudocrem bephantol sensiderm zeytinyağı ne varsa denedim. Tecrübeli anneler yardımınıza ihtiyacım var 😭😭