Ben bebeğimi anne sütü ile besliyorum iki gündür devletin verdiği d vitaminini vermiyorum paraben içerdiği için verme dedi doktor bruckso başladım günde 6 damla gaz sancısı giderir dedi oğlum sürekli gaz cikardi zateb ama dün sadece bir kez kaka yaptı bu sabah emzirdim fazla emdi kustu neyse alttan yine hafif gaz çıkardı kaka yaptığını anladim altini aldım tam yeni bez koyacaktim kakasi yapmaya devam etti üç kez kaka yaptı yani üçüncü kakasini küçük nokta kan vardı sizce neden makat sorunu mu d vitamini mi yoksa gida alerjisi mi yaşayan var mi bu durumu bebeğim 57 günlük