balbademmmm benim kızda öyleydi, giydirmedim artık bir süre sonra üstüne astronotunu giydirip çıkarıyodum geçen kış. Şimdi 13 aylık hala giyinmeyi sevmiyor ama atta gidelim deyince kapıları yumrukluyor tabi🤪 süslü kız hayallerim suya düştü benim böylece, sizde salın gitsin😁 bebeğimi bir ninniye alıştırmıştım ben o zaman dışarı çıkınca arabasına onu açar bırakırdım ya bakınırdı ya uyurdu, yabancı gelebilir farklı ortamlar. Bence ninni ona tanıdık bir ses oluyordu🎀