Kuru öksürüğe iyi geliyomuş kızım 1 yaş 8 günlük kuru öksürüğü var doktorumuz da prospan verdi ama malesef bir faydasını göremedim doğal yollara baş vurdum ayağının altına zeytinyağ sarımsak sürdüm tereyağ pekmez içirdim cevizin içindeki kabuğu kaynattım içirdim fayda etmedi bugün de böyle bir şey okudum aranızda yapan var mı faydasını gören var mı ilk defa duyuyorum size sormak istedim