AselinnAnnesi Dün bebeğimin menenjit asisi vardı.Bugun baktım aşı nin hemen yanı daire şeklinde kızarmış ateş gibi ve içi sert.Başına gelen var mı neden olmuş olabilir.Doktorunu arayim mi?
irva AselinnAnnesi Soğuk kolonyayı pamuğa döküp üstünde bekletebilirsin ama ovalama.Buz kompresi de yapabilirsin.2 güne geçer ağrısı hafifler.😊
Aalizzwell AselinnAnnesi aynısı bizde de oldu bexsero nun iki dozunda da şişti kızardı hatta sonra morardı morluk izi 2ayda geçti ben doktoruna tekrar götürüp gösterdim hatta neden böyle diye normal dedi aşı zaten çok ağır bir aşı birde bacağını azda olsa oynattıkları için aşı sırasında kas altına kaçabiliyormş o yüzden kas altında ödem yapıyormuş
SbnmTlg Endişelenmenize gerek yok. Bebeğimin neredeyse tüm aşılarında oldu bunlar. Olabilirmiş, sorun değilmiş.
AselinnAnnesi SbnmTlg yaa icimi rahatlarınız Allah razı olsun nasıl korktum anlatamam.İlk dozunda hiç böyle bişey olmamıştı çünkü