Merhabalar can kızlarım🙌🏽💕 Biz 22 Eylül de doğdum bu hafta 9. Haftamız. Bebeğim çok huzursuz ağlıyor 3 saat güzel güzel uyuyan bebeğim yarım saatte bir uyanır oldu . Birden ağlıyor sarılınca susuyor . Mama veriyorum bazen vergim zamanlarda lıkır lıkır içerdi şimdi verince tiksiniyor ve bunların hepsi bir günde oldu ve şuan 3 gündür aynı şeyleri yaşıyoruz. Çok yoruldum uykusuzum ve eşim dışında o da çalıyor kimsem yok yardım edenim yok çok zorlanıyorum. Benim gibi yaşayan var mı veya yaşamış olan bana güzel bir şeyler söyleyin geçiyor deyin ne bileyim nasıl atlattınız onu söyleyin 😓😢