Kbra_1992 Kızlar oğlum 7 aylık ve 2 gündür ishal gibi çok fazla kaka yapıyor die doktor bunu yazdı ama probiyotik dio anlamadım yani o daha kötü yapmazmı kullanıp kullanmamakta kararsız kaldım
nursocum Kbra_1992 Günde 3 kez kullanın meyve suyuna yada yoğurda ekleyip verebilirsiniz, daha önce çok kullanıp faydasını gördüm.
FiltreKahve Şu anda da kullanıyorum. Antibiyotik ishal yaptı ikinci gün maflor sayesinde toparladılar. Kullanın mutlaka