Ispanak ne zaman veriliyordu hatırlamıyorum ama verileceği zamandan beri yediriyorum şimdi 16 aylık her hafta mutlaka oluyor. Suda bekletiyorum sonra 4-5 defa yıkıyorum. Zehirlenme olayları oldu duymuşsunuzdur o yüzden yapraklarını tek tek koparıyorum araya başka bir ot vs karışmasın diye