Ummuhanhuseyin Kızlar benim kızımda şu sıralar sanki nefes alamıyormuş gibi haller oluyor uyanıkken de oluyor uyurken de . Ve uyurken de hırıltısı çok oluyor bunuda biraz önce fark ettim şimdi hırıltı yok normale döndü ama biraz önce oldu hırıltı. Ama nefes alamıyormuş gibi halleri bu aralar çok olmaya basladi netten baktığım da normal gibi gözüküyor ama kafama takıldı böyle olan var mı acaba .
Kaderrr Ummuhanhuseyin uyurken başını yüksek yatır doktor tavsiyesi geniz akıntısı olabilir o nefesini tıkayabilir
Zeliha Ummuhanhuseyin bizimde aynı ayimizda sorunlarımızda haftaya kontrolu var cok sormam gereken sey olucak
Aishaa Endişelerin var ise doktota gitmeliisin kısa vakitte.. ihmal etmeyin ters giden bir sey olsugunu düşünüyorsanız.. Bebekler genelde uyanmaya yakın nefes alıs verişleri cok hızlanır öyle bir sey mi acaba?
Ummuhanhuseyin Aishaa Söylemiştim doktora nefes alamıyormuş gibi haller olduğunu normal demişti netten de baktım işte orda da normal diyor analık işte evham yapıyorum benim gibi yaşayan var mı onu merak ediyorum
Ummuhanhuseyin Merveedd kusma daha dün oldu normal de kusması oluyordu 2 günde bir doktorumuz çok emdirdigin için oluyordur dedi 2 saatte 1 emdir dedi öyle yaptım kusması kalmadı 10 günü geçkin kusması yoktu daha dün kustu işte
Merveedd Ummuhanhuseyin aynen doktor bizede öyle dedi ama dediği çıkmadı sonra reflü çıktı sizde öyle olabilir dikkat edin bebeği düz yatırmayın eğimli yatırın birşey olmaz