Zlm iasc oturtuyorum ben 4 aylık olunca ek gıdaya basladim mama sandalyesine oturtup tadım yaptırıyodum
AsyaninAnnesiiii iasc hafif kucaginizda oturur gibi olmasi normal kizimda ufakken ben otururken kucağımda tamamen oturur pozisyonda degil tabi hafif oturuyordu. 3 yasina girecek cok şükür bi sorun filan yaşamadım.
egelsenkonuss iasc kucağımda hafif oturuyordum 5 aylk olduk ek gıdaya geçmemiz lazım bugün mama sandalyesi ve yatakta 10 ar dakika ara ara oturtuyorum
AsyaninAnnesiiii Zlm çok erken degil mi 4 aylık bebek için anne kucağında hafif oturur gibi neysede mama sandalyesine oturmasi için cok erken.
Zlm AsyaninAnnesiiii birkaç doktora sordum hiçbiri bı sorun olur demedi 5. Ayının içinde sonuçta bence oturabilir durumda her bebek bir değildir tabi benim kızım oturmaya hazırdı bende engellemedim