Oglummmmb Oğlum grıp gece 1 damla uyumadı temizlememe rağmen yine doluyor nefes dahi alamıyorr. Başına gelen varmııı neler yaptınız hava fln verdınızmı lütfen yardımcı olun
aylaamayorgun Oglummmmb serum fizyolojikle sık temizle. Baş ucuna acı sopana karanfil baturıp koy. Yakalarına coldmix damlat. Bir de ayak tabanlarına vicks sür
Makaron_88 Oglummmmb yapacağın etkili tek şey buzu bebğin burnuna değdirmeden koklat bi kaç kere gün içinde yap
Balkizlarim Oglummmmb Anka marin okyanus suyu kullanıyorum böyle bir durumda günde 2 , 3 kez sıkılıyor büyük şişede ve cold mix 3 damla damlatiyorum yakasına veya yastığına doktorunuza danışınız cold mix için yinede siz geçmiş olsun 🌸🌸
Oglummmmb aylaamayorgun canım soğan acıydı galıba yaktı bizi sürekli temizliyorum ama fayda yokk yaa😔
Makaron_88 Oglummmmb evet kaseye koy buzzun şok dumanın ile nefes alsın .nefes alamamak burunun ödem olmasından kaynaklanır buz ödemi azaltır o yüzden burunu açar şişliği alır 🌸
Muge140921 Merhabalar benim bebeğimde grip malesef serum fizyolojik ile temizliyorum günde 3 4 kez ama kulak iltihabı yapıyormuş dediler bi bilginiz varmı ? Bu arada çok geçmiş olsun inşallah en kısa süre de atlatır bebeklerimiz