Meliska Kizlar merhaba hangi D vitamini alayim ?ve nezaman verilir kaç damla ? Yemekten oncemi sonrami
minikyavrumm Meliska önceden saglikocahinin verdiğini kullandım 15günlükken başla demişlerdi şimdi 4 ay 20 günlük ocean mikrofer aldım onu kullanmaya başlıcam günde 3 damla veriyorum valla yemek öncesi sonra yapmiyodum ne zaman denk gelirse veriyorum ama yemekten hemen sonra verme kusma falan yapmasin
Lulemom Meliska wellcare kullanıyoruz. Puf şeklinde o yüzden kullanımı kolay, günde bir kez kullan ne zaman kullandığın önemli değil
SB_ Meliska ocean d3 kullanıyorum çok memnunum İlk decatabs kullaniyorduk çok gazlı bir bebeğim vardı meğersem bu d vitaminin markasindanmis Ben hemen yemekten sonra veriyorum zeytinyağlı olduğu için aç karnına bulantı yapiyor
Soe Meliska 14 günlükken başlanıyor. Wellcare kullanıyoruz biz. Ne zaman aklıma gelirse veriyorum saati önemli değil
minikyavrumm SB_ demiri de aldık mikrofer mi yazmışım hem demir de hemde d3 de ocean aldık kusura bakmayın yanlış yazdım ikiside aynı marka evet demir için 1 saat sonra içirin demişti hemsire
SB_ minikyavrumm sorun değil olur bazen böyle şeyler Arkadaş sadece yanlış birsey yapmasın diye düzelttim 😊
Asyayse Meliska ocean kullaniyorum. 400 ünite olan bebeklere verilen 5 gunlukken başladık 3 damla kullaniyorum
Elmass42 Meliska doğduğu andan itibaren oceon kullanıyorum 3 damla 2 yaşına kadar da devam edeceğiz dedi doktorumuz