Kızım 2.5 aylık ilk dogdugunda agır sarılık geçirdi mememe her geldiğinde o dakika uyuyakalıyor emmiyordu sarılıktan dolayı hiç uyanmıyordu süt sagıp şırıngayla verdik uzun bir süre şimdi meme artı mama takviyesiyle gidiyorum ama biberonla verıyorum artık. Kızım memeye geliyor istiyor 5 dakika emiyor meme yumusayınca emmiyor hem meme arıyor ama meme verınce itiyor kendini aglıyor sonra yine memeyı alıyor bırakıyor. Açıkcası sütümde çok yok fışkırmıyor elle bastırınca damla damla.ancak uykuluyken güzel emiyor o sırada memedede süt doluyor. Alması gereken kilonun üzerinde almış ayrıca. Mamayı bıraksam mı ama aç kalır diye korkuyorum bu meme reddimidir yoksa sütümmü yetmıyor