[silindi] 14 aylık bebeğim var geceleri uyurken denedim gün içinde ama hiç bişekilde içmek istemiyor lütfen bana fikir verin nasıl alıştıra bilirim
Lovers_33tantuniyam [silindi] Bende burda bekleyeyim 🥴 peki hangi marka süt içiriyorsunuz ben onu da netleştirmedim henüz en iyisi hangisi acaba bilen başka birileri de umarım yardımcı olur 🤔
Woody [silindi] aman alismasin. Çok gerekli bi sey değil 😀 Illa icsin derseniz bal, bebe bisküvisi vs deneyebilirisnkz Verecekseniz laktozsuz verin en azından yatmadan önce bence bu arada
HKyhn [silindi] içmek zorunda değil. Onun yerine yoğurt daha sağlıklı. Oğlum 3 yaşında bu zamana kadar toplasan 3 lt anca içmiştir. Gelişimi boyu bağışıklığı da çok iyi elhamdulillah. Ama düzenli kendi yaptığım yoğurttan verdim. hele ki kutu sütü hiç içirmeyin. Çünkü sütten başka herşey var.
Pnnr [silindi] 20 aylik oğlum oda içmedi bende gece yatarken yulafi sütle pişirip muz vss ekleyip yatmadan önce tok tutsun diye sütü o şekilde verebikiyorum lapa yaparak .
Eminos [silindi] yatmadan once vermeyin gaz yapar bebekte ve dis sagligi icin yatmadan önce tuketilmesi iyi olmaz ayrica ilerde tuvalet egitimi verirken bide sütü biraktirmaya calisacaksiniz gun icinde icerse icsin icmezse zorlamayin
Pnnr [silindi] Gece tok tuttuğu için uyanmalarini en aza indiriyo en azindan su veya emzik çıktığında agzindan uyaniyo dene bence memnun kalcaksin ☺️
Marjinal_Anne2 Pnnr aslımda gece beslenmesi ile ilgili coj yanlış şey biliyoruz yiyip yayarsa daha tok ve güzel uyur sanıyoruz ama çok sağlıksız bir şey gece beslenmesi tüm organları yedirdiğiniz şeyi harcamak için çalışıyor aksine dinlenip daha sağlıklı uyku uyumaları gerek . Gece beslenmesi yapmıyorum doktorumuz kesinlikle önermedi. Emzirmeyi de sonlandırmaya çalışıyoruz zaten gece.
Handeasik Woody [silindi] canım artık süt onermiyorlar zaten bağırsak mikrobiyotasini tam tersi kötü etkiliyormus onun yerine ev yapımı yoğurt(probiyotik) peynir kefire ağırlık verilmeli. Icirebiliyorsanizmeyveli kefir hazırlanabilir.
mihrosum Marjinal_Anne2 kesinlikle katılıyorum. Kızıma 6 da aksam yemegı yediririm yatmasına 40 dk kala ya su ıcer yatar yada devam sutu.asla Baska bıse yedırmem
Pnnr Marjinal_Anne2 Yatmadan 1 saat önce veriyorum vermedigimde denedim uyanip biseyler yemek istiyo memeyi kestim ben 18 aylikken sürekli uyanip emiyordu hic uyumuyoduk sabah kadar
Marjinal_Anne2 mihrosum evet canm ki kızım aşırı iştahsız olmasına rağmen aman yesin karnı tok kalsın diye bile yapmıyorum , bence öyle daha rahat uyuyorlar bunu hissediyorum , diger şekilde her türlü sağlıksız yaşama davet ediyoruz demişti doktorumuz
Pnnr Marjinal_Anne2 karni tok olsun diye düşünmüyorum aksam yemeği bazen yemiyor sonra acikiyor mesela o zaman açim diyor ne yapmaliyim ,burda bir çok anne iciriyor yediriyor her çocuk farklı mesela uyku saati bile acikmasina etken
limonlimon [silindi] kefir ayran yada yoğurt daha sağlıklı 👍👍👍👍 inek sütü bağırsak geçirgenliğini arttırıyor çok da sağlıklı değil içmiyorsa bence kefir ayran yoğurt verin 💐
Noname21 [silindi] alostirmana gerek de yok 2 yasinda hic icmedi sevmedi bende zorlamadim. Faydası da yok
Gulcanyvz [silindi] benim kızda pek sevmiyor gece 2 ölçek anca içerdi doktorda ztn 15 aya gelmiş gece hiç bişey verme dedi zararlı dedi süt yerine bi bardak ayran bi kasede yoğurt yese gün içinde yeter dedi ben de 10 gündür gece hiç bişey vermiyorum