[silindi] Telefonum bozulmuş yeni almayı düşünüyorum. Ama cok pahalı li olmamali 3 bini aşmasın. Sizin kullandığınız önerebileceğiniz telefon hangisi?
ikibabybirmom [silindi] ben oppo reno 4 kullanıyorum çok memnunum kamerası için almıştım gerçekten çok guzel
kirmizibasliklikiz_ [silindi] ben kulanmiyorum ama cevremde xiaomi redmi not 8 kullananlar var cok memnunlar. Onun dışında oppo serilerine de bakabilirsiniz
ikibabybirmom [silindi] ben aldığım zaman 3700 falandı sanırım ben 8 ay önce aldım şuan zam gelmiş olabilir ama kamerasını gerçekten tavsiye ederim yani
papatya011 [silindi] xiaomi Poco x3 ben bunu kullanıyordum suan pro olanlar çıkmış aynı fiyata ama şarjı filan çok iyi dayanıyor 5000 mah şarj ve hızlı şarj işe 1 saatte doluyor ben telefonu çok kullanan biriyim beni bile 1 gün rahat kurtarıyor şarjı