Bebeğim bir buçuk aylık iki saat emzirmesem göğüslerim çok sızlıyor sanki göğsüme dikenler batıyor gibi hisediyorum hele bir tanesi şişiyor tamamen patlayacak gibi oluyor sürekli ona öncelik veriyorum o yüzden rmzirmek için. Emzirdikten sonra da kaşınmaya başlıyor.Geçici bir şey mi bu acaba çok rahatsız ediyor. Sağma işini de sevmiyorum sağdıkça çoğalıyormuş çünkü zaten çok sütüm