Travel sistem de baston da kullanan bir insan olarak kesinlikle travel önermiyorum… Arabanız var ve her yeri arabaya koyarak gidecekseniz başka çünkü çok ağır olduğu için üşeniyorsunuz kullanissiz… İkinci çocuğum da tam yatarlı baston kullandım yenidoğan’dan itibaren… şu anda kabin boy bakıyorum kesinlikle kabin boy diyorum ya da baston tam yatarlı