TubaBerra Arkadaşlar kızım bir hafta antibiyotik kullandıı çok şükür iyileştii. Ama tekrar öksürük başladı. Özellikle geceleri uyandırıcak gibi öksürmeleri var. Doğal bir çözümü var mı lütfeennn yardım ediinn ne yapayım 😩 kızım 20aylık suanda
Emirin_Annesiii TubaBerra sarımsaği dövüp zeytinyağıyla karıştırın bı iki saat bekletip ayaklarının altına sürün çok iyi geliyor
Oyku_nisa TubaBerra benim bebeğime baby balm iyi geldi göğsüne ayak altına sürdüm anında kesti öksürüğü boğmaca gibiydi belki iyi gelir dene istersen çok geçmiş olsun
Ebrutoprk TubaBerra 1 tatlı kaşık tereyağ hafif yakmadan içine pekmez koyup karıştırın içirin onunda faydası oluyor