Balim55 Kızımda göbeği düştükten sonra göbek fıtığı çıktı. Sürekli büyüyor. Doktorlar bir yaşına kadar geçmezse ameliyat diyor. Acaba bebeğime bir zararı var mıdır? Kendiliğinden geçer mi?
Deletedmom116 Balim55 bizimde göbek fıtığımız var 3,5 aylığız biraz küçülmeye başladı bir sıkıntı olmaz dedi doktorumuz bizde bekliyoruz 1 yaşını🤷🏻♀️
Egecim Balim55 ikiz yiğenlerimde de vardı gaz sancıları oldu epey ağlatmamaya çalıştık hep masaj uyguladık beş ayda ikisininde iyileşti çok şükür. Sizinde hemen geçer umarım
mmbs Balim55 benim oğlumunda vardı şimdi 10 aylık küçüldü. Bişey olmaz. Doktor o zamanlar daha şişecek moraracak sonra geçer demişti gerçekten oldu. Geçmezse 2 yaşında ameliyat dediler. Yeğenim ameliyat oldu hiç bişey olmaz korkma. Büyüdükçe bende tedirgindim geçti
Yoncak Balim55 benimde kızımda vardı çok korkuyordum büyüdükçe büyüyordu dediğiniz gibi ama bastırdığınızda içeri giriyorsa bi sıkıntı yok demektir zamanla kendiliğinden içeri giriyor korkmayın kızım 3 aylıkken düzeldi
GizemDmlSak Benim kizimdada olustu 1 tl parayi guzelce yukayip iki tane makyaj pamugunun arasina koyup gobegin uzerine bi basortuyle bagladim su an gecti deneyin derim eskiler boyle yaparmis sacma geliyor bazen ama ise yariyorlar 👍👍
Balbebekkk Benim oğlumdada vardı bayada büyüktü ben 1 numara büyük bez alıp göbeğinin üstünü kapatıcak şekilde bağladım her altını actığımda çok şükür 4. Ayda tamamen küçüldü deneyin mutlaka cok sıkmadan ama