2.bebegimin dogumu yaklasinca sardi beni bi tedirginlik..2,5 yasinda kizim var uyku düzeni oturdu ayni odada uyuyoruz fakat yatagi ayri yani uyanir beni görür uyumaya devam eder fakat odalari ayiramadik cunku cok hafif uykusu surekli uyanir kontrol edip uyur beni göremezse geri uykuya dalamiyor vs. şimdi 2. dogcak onuda anne yanı yatakla yanimda uyutcam o aglayinca digeri uyancak surekli diye dusunuyorum..nasil olcak bu isler🤦♀️