Kızlar selam bebeğimi ilk 3 ay saate bakmaksızın çok sık emziriyordum her mızıklandığında meme verirdim bazen 1 saatte 2 kere emdiği bile olurdu hiç istemem demez her teklif edişte alırdı ama şuan 4. Ayda birşeyler değişti meme teklif ettiğimde almıyor oysa ki 2 saat geçmiş açsın diyorum yok almıyor 3, 4 saat geçiyor uykuya geçecek se veya uykuluysa emiyor . Bende meme reddi mi yaşayacağız diye endişe duyuyorum . Beslenmesini bu şekilde azaltması normal mi ?