Kızlar merhaba 👋
Benim 17 aylık oğlum henuz tek bir kelime bile kuramıyor karşısına geçip anne baba diye söylememe rağmen tık yok. Dededede falan yapıyor lakin ilerisi yok. Sizce bu normal mi? Ne zaman konuşacak? Ne yapmalıyım? Sizin kuzular ne zaman konuşmaya başladı ilk kelimeleri ne oldu?