Sumooo bol bol su iç mutlaka, komposto tüketebilirsin. Öncelikle şu an lohusalık duygusallığı üstünde olduğu için doymuyor zannedebikirsin. Mamayı bana da ver bende içer mayışır uyurum öyle ağır gelir. Öncelikle sütüm yok diye düşünmüyorsun güzel kardeşim sütün var ve gelecekte daha erken. Memede kalmak ister çünkü küçücük yanına yardımcı varsa birini çağır otur bi köşede gerekirse 24 saat emsin oynasın kokunu alıyor ordan. Emdikçe gelecek süt mama vermene sarılık yoksa şu an gerek yok midesi küçücük onun doyar zaten. Canını sıkma hemen de gelebilir bol süt sonra da benim 2. Haftadan sonra göğüslerim taşmaya başlamıştı mesela. Sakın üzülmüyor ağlamıyorsun. Biberonla da vermemeye çalış mama verirsen de kaşık biberonla yada şırınga ile ver. Bugünler geçecek hepimiz yaşadık şu an sana her şey zor gelir bebek ağlar üzülürsün aç sanarsın hapşırsa üşüdü sanar üzülürsün ben ne çok ağladım 20 gün boyunca şimdi dönüp bakıyorum biri de beni teselli etmemiş sakinleştirmemiş şu an karmaşık duygular içindesin. Bebek doyuyor doymuyor diye düşünme sen sık sık emzir memede kalsın akar ağzına gelir o bile onun için bir şey. Yutkunduğundan emin ol ve çişli bez sayısına bak yeter. Ayrıca mama vermek kötü bir şey değil en azından 1 aylık olana kadar ver