Tubaninincisi Arkadaşlar 11 aylık bebeğim geceleri vucudu buz gibi oluyor karnı sırtı kolları bacakları dokunuyorum çok hafif nemli oluyor.. örtüyorum üstünü hemen su gibi terliyo açınca da buz gibi ve sürekli uyanıyor meme vererek uyutuyorum niye böyle bilen var mı😔
Aysengenc44 Tubaninincisi uyku tulumu giydiriyorsaniz üstünü örtmeyin zaten 24 derece oda sıcaklığı güzel zaten yüzü de soğuk olması bence normal uyuyunca insan zaten üşüyor. Çocuğun sağlığı için terletmeyin terlerse sakın üstünde kurulmasına musade etmeyin. Değiştirmiyorsaniz o an sırtına ve karnına atlet koyun teri çekmesi için
Eyllebr Tubaninincisi onu bende çok yasıyorm yatak odam 22 dereceydı elı yüzü buz gibi oluyırdu ama terlemıs oluyordu sımdı 24 derece olan odaya gectım üstünü çok örtmüyorum her yerı sıcacık oluyor 24 derece ıyı üstünü çok örtmeyin dengeler
Tubaninincisi Minikyavrum755 terlemesin diye üstünü açıyorum bu seferde buz gibi vucudu.. üstünü çok kalın giydirmedim oda derecesi de var 24 derece şuan normal gibi hasta mı olacak acaba ya
Minikmucizem022 Kızlar benim bebegim de 68 günlük geceleri sürekli üzerini açıyor, hayır anlamıyorum 30 cm bacaklar la nasıl beceriyosaa😁 varmı Bi çözümünüz ya, zaten gazlı Bi bebek üzeri açılınca daha da sancılanıyo ve kusması daha sık oluyo
Tubaninincisi Minikmucizem022 benim bebeğim aynı işte doğduğundan beri örttürmez üzerini sabaha kadar uyumassam anca örtülü kalabiliyor en fazla 5 dk sonra atıyor çare bulamadım