Minik12 Nolur yaşayan var mı annelerim15 gün olucak diş dönemiydi 15 aylığız sabah saat 5 te 6 da uyuyoruz uyutmasam da uykusu olsada gece kalkıyor ve sürekli abartısız söylüyorum yemek yese bile sürekli emmek istiyor saat sabahın 4 ü ve full enerji 😔😔
Nazliprensesinannesi Minik12 Ac olduğu için emmiyordur, damaği açidiğı için emiyordur sürekli,Dr bana sutumun diş döneminde ağrısını hafiflettigini söylemişti
BirAlparslanAnnesi Nazliprensesinannesi ahh kıyamam gelde hadi sabahlara kadar emzirme gelde hadi ses çıkar anne bedeni anne kokusu her türlü şifa yavrulara 🥰
Minik12 Nazliprensesinannesi yok aç olmasa bile sürekli ama inanın 2 dk da bir tsörtümğ acıp duruyor 😔 Allahım yardımcımız olsun🙏🏻
Nazliprensesinannesi Minik12 tmm işte aç değildir zaten, dişten dolayı yapıyor onu ama geçecek sen emzir istedikçe çünkü dişine iyi geliyor süt
asli87 Valla benim bebeğimde uyumuyor büyük ihtimal bizde de dönemindeyiz 7 aylık altlar çıktı da üstler gelecek sanırım. Benim bebeğim doğduğu zamandan beri meme reddi yaptı hiç emmedi beni ve şuan sürekli ağlıyor ne yapacağımı bilmiyorum