yaramaz_bocegim DeletedMom2893 ben malesef özel hastaneye götürdüğüm halde ne test istediler ne bişey kanına bile bakılmadan ateş düşürücü ve antibiyotik verdi yolladı. Yaşlı da bir doktoru belli ki bıkmış artık. 😪 Çok teşekkür ederim geçmiş olsun bebeğinize bir daha yaşanmasın inşallah 🤲
yaramaz_bocegim Pozitifayrimci anladım çok sağolun düşürmeye çalışıyorum hala ☹️ çok geçmiş olsun bebeğinize 🤲
Afrasiyab Ceylansmcnn amin insaallah🤲🏼 ates aslinda bagisikligida guclendiriyo ama beklemesi kontrol altina almasi asil mesele. Siz ne yaptiniz bu surecte atesini dusurebilmek icin