hsyn ilac kullanıyoruz zaten doktor verdi bırakmadan kullan dedi . Bırakmadan kullanıyorum ama ilacı da pek faydasını girmedik inanın artık bende bunalmış durumdayım ne yapacağım bilmiyorum surekli burnu temiz tutmaya çalışıyorum birde bol bol su veriyorum ilik .