Zeynep9217 4 yaşındaki kızım ateşli düşürme yöntemlerinin yazar mısınız?calpol verdim 1 saat oldu ama düşürmedi.
Annesininmucizesi_ Zeynep9217 çok geçmiş olsun . Öncelikle 38 üstünde eğer düşmediyse 4 saat aralıklaela iki farklı ateş düşürücü kullanın . Soyun ve ılık ıslak bezlerle kompres yapın .
Feride10 Zeynep9217 calpolu 5 ml mi veriyosunuz? Bize doktorumuz calpolu 2 ölçek yani 10 ml verebilirsiniz demişti. Ben hep öyle veriyorum artık
Zeynep9217 Ftmvrs13 38.5 suan ilaç vermiş halimle sadece calpol var evde onu veriyorum aralıklı olarak
Ftmvrs13 Zeynep9217 38.5 yüksek bence bi doktora götürün büyük ihtimal bi rahatsızlığı vardır calpol verdiğiniz halde bu kadar düşüyorsa çünkü
Annesininmucizesi_ Zeynep9217 ılık duş aldırın . Temin edebiliyorsanız etmeye çalışın . Bol bol ılık kompres
Ftmvrs13 Zeynep9217 başka hastaneye başka doktora götürün süreli antibiyotik veriliyor ama tekrarlıyor derseniz ilgilenirler bence yani eğer sürekli böyle ise
Zeynep9217 Ftmvrs13 en son alerjik dediler küf ve polen alerjisi çıktı ondan mı sık hastalaniyor anlamadım bağışıklığı falan iyi çıktı