Atlasalinandme 1 haftalık bebeğim geceleri uyumuyor hep memede kalmak istiyor. Yatağına yattığında emzik verdim , uykuya dalınca alayım dedim vermedi, bu şekilde uyursa sorun olur mu, boğulur diye korkuyorum.. Sizler emziği ne zmn veriyorsunuz
Ftmvrs13 Atlasalinandme 1 haftalık çok küçükmüş aslında başını sağa sola çeviremediği için açıkcası ben tavsiye etmem
ozge07 Atlasalinandme ben hemen verdim canım 2 tane çocuğum var biri şuan 2 aylık ve uykuya geçerken emzik kullanıyor uykuya geçtikten sonra sen alırsın ağzından hiç bişi olmaz korkma gazını çıkar yeter
Mommqueen Atlasalinandme 1 günlük verdim uykudada hrp kaldı emzık zaten daldıktan bi süre sonra kendsi atıyor agzından
Atlasalinandme Ftmvrs13 gündüz hiç vermiyorum, gece memede kalmak istiyor, çok emince kusuyor, o yüzden uykuya dalış için, yoksa çok küçük koiyamıyorum bende
Nur64 Bende verdim canım oğluma uyuduğunda çıkar eger vermiyorsa tam dalmamıs olabilir dalınca cikarirsin ve bogulma vb bsy olmamasi icin devamli yan yatirmaya çalış canım geceleri nolur nolmaz tükürüğü fln takilabilir gunduzlri normal yatrirdim ben geceleri uyudugum icin devamli yan yatirdim sag sol olarak onlem alabilimek için
Atlasalinandme Nur64 evet öyle yapıyorum bende, hem reflu yatagi var, hem yan ceviriyorum.. insan tedirgin oluyor