Yaramaz çocuk görsem hep derdim ben böyle çocuk yetiştirmem diye, ama çocuğum bir doğdu kolik gazlı ve sürekli ağlayan bir bebek… Büyüdükçe düzelecek dedim aksine büyüdükçe huysuz, inatçı, asi bir çocuk olmaya başladı . Ben ise uslu sakın söz dinleyen bir çocuk olmasını çok istedim, ağaç yaşken eğilir misali… Sonuç olarak o kadar eğitim aldım ama çocuk kontrol dışı yetişiyor ve bazı şeyler doğumla birlikte genetik olarak geliyor bu kanıya vardım hayallerimden öte yetişti çocuğum😭😅 gerçekten sizin çocuklarınız istediğiniz şekilde mi büyüdüler 🥰 uslu çocuk nasıl oluyor gerçekten merak ediyorum🤗