Sara1709 Merhaba İngilizce Almanca ve Fransızca sı olan anneler bana yazabilirmi ( ana dili olması lazım ) Türkiye’de yaşaması lazım. Home office olarak çalışmak isteyenler posta yazsın.
Yamacimm Sara1709 bende başvurmuştum o şirkete ama evde oğluma bakabilecek kimse yok onunla görüşmeler sorun olur mu diye düşünmekten görüntülü mülakata katılamadım
Sara1709 wangel çok geç yazıyorum özür dilerim, ben o şirketle çalısıyorum getir projesi yurt dışına açtılar, Fransızca almanca İngilizce ve flemenkce lazım ve alim var şu an. Ben home office olarak çalışıyorum
Sara1709 Aysun1981 çok geç yazıyorum özür dilerim, ben o şirketle çalısıyorum getir projesi yurt dışına açtılar, Fransızca almanca İngilizce ve flemenkce lazım ve alim var şu an. Ben home office olarak çalışıyorum
Aysun1981 Sara1709 merhaba, benim İngilizce var, ana dili gibi diyebiliriz. Home office yapabileceğim bir iş bakıyorum. Daha dazla bilgi verebilirmisiniz?