Ftmvrs13 aslında sorun tek büyümeleri yaşıtlarıyla vakit geçiremiyor çocuklarımız ondan hep . Bizimde onlarla sohbet etmemiz yetersiz kalıyor maalesef . Ben günde en az 2-3 saat birlikte oyun oynuyorum oynarken de konuşuyorum renkleri , sayıları vs.. tekrarlıyorum . Şimdi konuşmaya çalışıyor ama tabi kelimeler çıkmıyor henüz. 😀