Sefaserpil Bu kartta alan kullanan var mı ücretsiz 0 yaştan 4 yasa kadar kullanabiliyormus fakat sadece annemi kullanıyor yoksa eş vs kullanan var mı ortak otobüslerde
susiron Nazardogan İstanbul’da var olan bir uygulama toplutasima araçlarına ücretsiz biniyorsunuz kart basarak .
ikioglananasi Sadece anne kullanıyor aylık 150 basım hakkınız oluyor bütün toplu taşıma araçları nda geçerli
elmaliturtam Neefesimhiram o eğer içine para yüklerseniz o marketlerde kullanabilirsiniz diyor öyle içinde kullanılacak para yok sadece toplu taşımada kullanılıyor
Gulmur Sefaserpil merhaba canım ben aldım 0 .4 yaşa kadar kullaniyosun sadece sen kullana biliyorsun kartda da senin resmin oluyor başvuru noktolarindan 20 TL karşılığında sana hemen veriyorlar ben çok rahat kullanıyorum 😂