Oğlum 22 aylık oldu 1 buçuk Yaşından sonra azalttım uykuya geçişlerde veriyordum sadece ama artık gün içersinde meme istemeye başladı göğüs uçlarım acımaya başladı artık geceleri meme emmeden uyumuyor her sabah yorgun argın kalkıyorum memeden kolaylıkla nasıl kesebilirim geceleri uyanınca hiçbir şey kabul etmiyor su veya başka bişey bazen sallayarak geçiştiriyorum ama her zaman da olmuyor birde hamileliğimden önce epilepsi tedavisi görüyordum nöbet geçirmesem de yaşadığım üzücü olaylar ve yorgun olduğumda kötü oluyorum tedavime de kaldığım yerden devam etmek istiyorum nolur beni teselli edin