Deletedmom99886 zeynepssmom Oğlumun ismi Teoman❤️ Doruk,pars,pamir,demir,ali,toprak,çınar,yalın,alp,sarp
Birprensannesi12 Yengecanne_ kardeşlerimi izlediniz mi bugün o isimleri duyunca direk o film geldi de aklıma😂
cinemmm zeynepssmom hayırlı olsun öncelikle 🧿☺️ Erim , Deniz , Ali , Kaan bu isimleri de ben çok beğeniyorum kızım old için koyamadım 😂
Bulutbey zeynepssmom belki alışılmadık bir isim ama Uzay ismini beğeniyorum. Daha normal olarak Barış ✌🏻