Kama Bebek onu da almadı zaten ucu düzgün yapışmiyor , bebek onu aldığı zaman onun Ağzı da kalıyor, ellerinle de gögüsümden çikartıyor . Başka marka mı lazım acaba ?
Purposeless Kama ben bebedorunkini kullanmıştım güzeldi herhangi bir sorun yaşamadım ama bebek alışınca kolay kolay bırakmıyor ben anne sütü alsında nasıl alırsa alsın diye verdim sonradan 3 aylık olana kadar onunla emdi kendi bırakmak isteyince bıraktı
Mrv91 Kama ben hastanedeyken esim eczaneden gidip almıştı. Avent almış kelebek olandan. Göğsümde hiç durmadı. Hic sevmedim. Sora wee ninkini aldım yuvarlak. O biraz daha iyi yapisio onla biraz daha rahat oldu emzirmek. Tabi oglum hala silikonu tutana kdr memeyle kavga edio o ayri. Ama eninde sonunda emiyo.
Burcusaydam Kama bende wee kullandım emerken yapışkan yerleri tutman lazım şuan bebedor kullanıyorum üçgen yapışkan yeri herhangi bir çıkma yok
Kbranre Bende başta wee almıştım oğlum bi türlü tutamadı emmek istemedi ve kenarları da sürekli kalkıyordu sonra bi ablanın tavsiyesiyle avent aldım kesinlikle tavsiye ediyorum oğlum onun sayesinde memeye alıştı göğüs ucum hiç yoktu çıkmasını sağladı çok geçmeden zaten artık silikon uçsuz da verebilmeye başladım. Aynı gbi görünüyor hepsi ama markadan markaya fark ediyo gerçekten. Ayrıca avent göğüs ucu kalınlık olarak da farklı modelleri var bilginiz olsun benim oğlum yeni doğduğu için küçük uçlu olanı almıştım.
Deletedmom0510 Kama ben surekli su içinde bırakıyorum bi sıkıntı yaşamadım ameliyattan çıkınca eşim almıştı madkasını fln görmedim ama memnunum gayet