Kizlar 1 aydır diyetteyim sabah her zamanki gibi kahvaltimi yaptım sporumu yaptım sonra annemlere gittim annem çiğ borek yapmış dayanamadım bozdum ama öyle böyle değil tam 2 tane orta boy yedim 6 gibi daha teminde 2 tane daha yedim ama moralim sıfır yani bunu nasıl telafi edebilirim