1 yaş 8 günlük ikizlerim bundan 2 ay öncesine kadar 9-10 da yatarlar gece 1 kere mamaya uyanırlardı ayakta sallıyoruz bu arada. 2 ay önce bronşit oldular sonra diş patlattılar ama bu 2 ayda 40 yıl yaşlandım resmen. İnanın ne gündüz ne gece asla ama asla 30 dk uykuları yok. Bambaşka iki bebek geldi. Eğitim denedim olmadı beslenmeyi kesmeyi denedim olmadı. Bitki çayları yağlar denedim bana mısın demiyorlar. 9 da uyutmaya çalışıyorum sabah 5i buluyor uyumaları. 12-1 de yatırıyorum yine sabah 5te anca uyuyorlar o da 2-3 saat. Yemin ederim 5 dk da bir uyanıyorlar dakika tuttum.. sallanmak istiyorlar ya da popolarına hep pış pış istiyorlar. Ölü gibi oldum. Artık bir hastalıkları mı var diye düşünmeye başladım inanın normal bir uykusuzluk değil bu. Deli gibi uykuları var kafaları yastıktan kalkmıyor ama bir ağlamak ki sormayın. Diş bu kadar yapar mı bu denli uykusuzluk huysuzluk olur mu