Merhaba bugün klips yöntemi ile sünnet oldu bebeğim. 3 ay 20 günlük. Lokal anestezi uygulandı. 25 dk bekledik işleme alındı doktor hala hissettiğini bir iğne daha yapacağını söyledi ve yaptı 15 dk daha bekledik. Tekrar aldılar bizi bu sefer sünnete geçildi ama bebeğim çok fazla ağladı acaba hala uyuşmamış mıydı ya da korktu mu iki kere iğne faslından sonra. Şimdi de 2 saate bir çok kötü ağlıyor. İdrar mı yakıyor acaba? Jel verilmişti bi de şurup şurup çok etkilemiyor ama jeli sıkınca rahatlayıp uyuyor. Klips yönteminde idrarın yaraya ulaşmadığını rahat rahat yaptığını düşünmüştüm yanlış mıyım? Bu yaşadığımız ağlamalar normal mi? Tecrübe edenler lütfen bişey söyleyin? (Bugün akşam 6 da sünnet oldu.)