Kızlar artık bezdim usandım 4 aylık bebeğim var ne gündüz uyuyor ne gece. Ayağımda sallıyorum yaptırıyorum hemen kalkıyor kıpır kıpır kıpraşıyor karnı tok altı tmeiz gazı olmasa bile. Artık geceleri yarım saatte bir uyanıyor bağırıyor zor uyutuyırum yine uyanıyor. Artık çok yoruldum gücüm kalmadı. Sizde de var mı böyle bebişler