green Hanımlar bebeğiniz ile havuza girdiniz mi? Bana bilgileri paylaşır mısınız? Bebeğim 4ay 6günlük. Kendim de sezaryenliyim bu arada. Doktorlarınız neler dedi acaba? Teşekkür ederim..
Asya0307 green bende sezeryan doğum yaptım kızım 3buçuk aylıkken havuza gittik canm hiç bi sorun olmadi korkma, ama kalabalık değilde aile havuzana gitmiştik
melek_42 green canım doktorlar pek önermiyor 1 yıldan önce yara daha tam iğleşmiş sayılmıyormuş çünkü ben doktoruma sordum öyle söyledi 😒 bende giremiyorum maalesef
melek_42 green canım doktorlar pek önermiyor 1 yıldan önce yara daha tam iğleşmiş sayılmıyormuş çünkü ben doktoruma sordum öyle söyledi 😒 bende giremiyorum maalesef
melek_42 green canım doktorlar pek önermiyor 1 yıldan önce yara daha tam iğleşmiş sayılmıyormuş çünkü ben doktoruma sordum öyle söyledi 😒 bende giremiyorum maalesef
green melek_42 Tüh. Bende çok girmek istiyorum. Ayaklarımı falan sokarım artık. Bebek konusunda birşey söyledi mi doktorunuz?