Kızlar 9 aylık bebeklerinize neler yapıyorsunuz yada yaptınız fikirlerinizi burda paylaşırsanız çok güzel olur örneğin sabah öğle ikindi akşam öğünleri yada ara öğünlerde neler veriyorsunuz bide günlük ek gıda beslenmesini saat kaça kadar yapıyorsunuz