Yazannesi1 Deletedmom5284 ya cevizsiz olunca ne oluyor ceviz acukanın tadını mı bozuyor sence 😂 ben bulgaristanlıyım oradada bazı restronalrda cacığın içine ceviz koyuyorlar 😂
Solocann Deletedmom5284 cevizsiz bence yani ben acukayı her türlü sevmem …ama yesem cevizsiz yerim bence cevizi öyle herşeyde sevmem😅
Deletedmom5284 Solocann bende cevizden değilde ağzıma gelince öğürme geliyo mesela pastada fındık fıstık olursa herkesin içinde öğürüyorum ve utanıyorum😥