Deletedmom_7 Merhaba bebeğime uykusunda mama verirken bi anda nefesini tutuyo sanırsam düdük gibi ötüyor bazen kısa bazen düzelmicek gibi oluyor sirkeliyorum çocuğumu kendine geliyor (uyku apnesi) olabilir mi çok korkuyorum 2 ay 29 günlüğüz prematüre doğdu
Burcumirac Deletedmom_7 ikizlerim var prematüre doğdular oğlumda Oluyor benimde sanki nefes alamıyormus gibi oluyor prematüre doğdukları için bazen nefeslerini kontrol edemiyolar zamanla azalmaya başladı 3 aylık lar
Aselduhakorkmaz Deletedmom_7 pek bilgim ustte ciksin burnundan olabilirmi doktorum 3 yasina kadar bebeklerden burunlarindan nefes alirlar dedi benim bebegim burnu tikandigi zaman baya ses cikariyor bende uyumadan once burnunu serumla yikamaya calisiyorum
Elisamsm Deletedmom_7 bende emzirirken yaşıyordum bu sorunu doktor ciğerleri henüz tam gelişmemiş dedi ama büyüdükçe kendiliğinden geçti suan 7 aylık herhangi bir problem kalmadı
Deletedmom_7 Aselduhakorkmaz teşekkür ederim evet burnu ara ara tıkanıyor bende serumla yıkayıp temizliyorum hatta her mamadan önce sıkıyorum
Deletedmom_7 Burcumirac bugün akşam ayağımdaydı ve yarı uyanıktı bi anda oldu gene tek odada yatırmak istemiyorum geceleri artık
Deletedmom_7 Burcumirac kucağıma hemen alıyorum hoplatıyorum felan hafif sırtına vuruyorum sesleniyorum gece 12gibi de yaptı aynısını😑
Deletedmom_7 Burcumirac sabit doktor bulamadım ki cuma günü sabit olucak inşallah zaten yanlış doktora götürmekten de ölümden döndü bronşiolit ve rsv virüsü vardı
Burcumirac Deletedmom_7 Doktora bı sorun inşallah normaldir yani benimkide öyle ses çıkarıyor ama beslenirken hızlı içiyor nefes alamiyo gibi oluyo
Deletedmom_7 Burcumirac benim ki mama yemiyorken bile yapıyor arada bir Allahtan çok değil cuma günü sorucam inşallah normaldir
Burcumirac Deletedmom_7 Nedemek bende merak ettim oglumdada olduğu için inşallah bir skinti değildir 🙏
Deletedmom_7 Burcumirac @Yesimbarlass merhalae geç haber verdim kusura bakmayın bebekle uğraşıyorum 3. Ay atak dönemi🤦🏻♀️ Doktora söyledim ama bişi demedi reflüsü olabilir dedi anlyamadım bende bebelac thicker diye bişi var 1 aya yakındır kullanıyorum düdük ötmesi azaldı gibi oldu baya maması sıvıydı öyle koyulaştırıyorum