Merhaba, 3 ay 19 günlük bebeğim var. Artık gün içinde nasıl vakit geçiririz ne yaparız bilmiyorum tıkandım resmen. Destek olur musunuz siz ne yapıyorsunuz /ne yapıyordunuz?
Oyun halısina doyduk
Işıklı piyanoya doyduk
Eğitici köpekcige doyduk
Zeka kartlarına doyduk
Kitap okumaya doyduk
Cingiraklar biraz ilgisini çekiyor çabuk sıkılıyor. Suan renkli parlak uçan balon aldım 3 gündür muhtesem eğleniyor. Ama sıkılıyor. Napicam sürekli bakışicaz mi biz tıkandım kaldım